Regulamin sklepu internetowego
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu
2. Właścicielem Sklepu jest Ewelina Cwajna , zamieszkały w Bielsku-Białej ul. Kormoranów 18 NIP 9372502145
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Wystawiam fakturę bez VAT Wysyłka faktury następuje drogą elektroniczną. Na życzenie może być dołączona do paczki.
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
b) emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
c) telefonicznie na numery podany w zakładce kontakt
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej lub udostępnia do odbioru przez klienta w umówionym miejscu.
2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
3. Koszty dostawy omówione są szczegółowe na stronie: koszty dostawy.
§5
Reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien skontaktować się z administratorem sklepu telefonicznie lub drogą elektroniczną.
2. Wysyłka towaru nie może być wysłana bez wcześniejszego uzgodnienia tego ze sprzedającym.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
5. Przypominam, że przedmiotem sprzedaży na sklepie są przedmioty używane,Należy wiec pamiętać, że ich stan może zawierać pewne charakterystyczne wady. Jednak stan oferowanych przedmiotów staram się jak najdokładniej opisywać i jest on widoczny w szczegółach produktu.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Prawo do odstąpienia umowy dotyczy jedynie konsumentów.
2. Prawo do zwrotów wynika z polskiego ustawodawstwa, które respektujemy. Więcej informacji na stronie UOKIK: http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/
3. Koszty zwrotu zakupionego przedmiotu ponosi konsument.
4. W przypadku zwrotu towaru proszę o informację, co jest przedmiotem zwrotu – tzn nazwa przedmiotu, jego kod produktu.
§7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
§8
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez mojej zgody.