FAQ - Czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie znajdziesz na tej stronie odpowiedzi na nurtujące Twoją osobę pytania prosimy o skorzystanie z formularza w zakładce Kontakt.
Jakie są dostępne metody płatności?
Aktualnie nasz sklep udostępnia płatności tradycyjnym przelewem lub płatność “za pobraniem". Nie wykluczamy nowych możliwości w niedalekiej przyszłości.
Kiedy produkt zostanie wysłany?
Jeśli produkt został zamówiony(w dni roboczym) do godziny 11:00 dokładamy wszelkich starań aby paczka została wysłana jeszcze tego samego dnia, w przeciwnym wypadku wysyłamy następnego dnia roboczego.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak, oczywiście z chęcią ugościmy naszych klientów oraz przedstawimy nasze produkty pod wskazanym poniżej adresem w dni robocze od godziny 10:00 – 18:00 (w pozostałych godzinach, dniach po poprzednich kontakcie telefonicznym).
Bielsko-Biała, ul. Kormoranów 18.
Czy zdjęcia przedstawiają stan faktyczny?
Tak, wszystkie zdjęcia produktów wystawiamy w takim stanie w jakim są one do zakupienia.
Czy istnieje możliwość rezerwacji produktu?
Aktualnie nie udostępniamy takiej możliwości aczkolwiek nie wykluczamy takiej funkcjonalności w naszym sklepie internetowym w niedalekiej przyszłości.
Czy wysyłacie produkty za granice?
Na dzień dzisiejszy, niestety nie.