Powrót do góry

FAQ – Czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jeśli nie znajdziesz na tej stronie odpowiedzi na nurtujące Twoją osobę pytania prosimy o skorzystanie z formularza w zakładce Kontakt.

Jakie Są Dostępne Metody Płatności?

Aktualnie nasz sklep udostępnia płatności tradycyjnym przelewem lub płatność „za pobraniem”. Nie wykluczamy nowych możliwości w niedalekiej przyszłości.

Kiedy Produkt Zostanie Wysłany?

Jeśli produkt został zamówiony(w dni roboczym) do godziny 11:00 dokładamy wszelkich starań aby paczka została wysłana jeszcze tego samego dnia, w przeciwnym wypadku wysyłamy następnego dnia roboczego.

Czy Istnieje Możliwość Odbioru Osobistego?

Tak, oczywiście z chęcią ugościmy naszych klientów oraz przedstawimy nasze produkty pod wskazanym poniżej adresem w dni robocze od godziny 10:00 – 18:00 (w pozostałych godzinach, dniach po poprzednich kontakcie telefonicznym).

Bielsko-Biała, ul. Kormoranów 18.

Czy Zdjęcia Przedstawiają Stan Faktyczny?

Tak, wszystkie zdjęcia produktów wystawiamy w takim stanie w jakim są one do zakupienia.

Czy Istnieje Możliwość Rezerwacji Produktu?

Aktualnie nie udostępniamy takiej możliwości aczkolwiek nie wykluczamy takiej funkcjonalności w naszym sklepie internetowym w niedalekiej przyszłości.

Czy Wysyłacie Produkty Za Granice?

Na dzień dzisiejszy, niestety nie.

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą obsługę.

Szanowni Państwo, W dniach 19 - 29 lipca sklep stacjonarny będzie nieczynny. Zamówienia złożone w tym okresie w sklepie internetowym zostaną zrealizowane po 29 lipca. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

X