FAQ – Czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie znajdziesz na tej stronie odpowiedzi na nurtujące Twoją osobę pytania prosimy o skorzystanie z formularza w zakładce Kontakt.
Jakie Są Dostępne Metody Płatności?
Aktualnie nasz sklep udostępnia płatności tradycyjnym przelewem lub płatność „za pobraniem”. Nie wykluczamy nowych możliwości w niedalekiej przyszłości.
Kiedy Produkt Zostanie Wysłany?
Dokładamy wszelkich starań, aby paczka została wysłana w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Czy Istnieje Możliwość Odbioru Osobistego?
Tak, oczywiście z chęcią ugościmy naszych klientów oraz przedstawimy nasze produkty pod wskazanym poniżej adresem w dni robocze od godziny 10:00 – 18:00 (w pozostałych godzinach, dniach po poprzednich kontakcie telefonicznym).
Bielsko-Biała, ul. Kormoranów 18.
Czy Zdjęcia Przedstawiają Stan Faktyczny?
Tak, wszystkie zdjęcia produktów wystawiamy w takim stanie w jakim są one do zakupienia.
Czy Istnieje Możliwość Rezerwacji Produktu?
Aktualnie nie udostępniamy takiej możliwości aczkolwiek nie wykluczamy takiej funkcjonalności w naszym sklepie internetowym w niedalekiej przyszłości.
Czy Wysyłacie Produkty Za Granice?
Na dzień dzisiejszy, niestety nie.